• BOGART Anne, LANDAU Tina,Το βιβλίο των Viewpoints: πρακτικός οδηγός των Viewpoints και της σύνθεσης, (μεταφρ. Νάντια Φωσκόλου), Αθήνα, Πατάκης, 2020.
  • Berry Cicely, Voice and the actor,New York, Wiley Publishing, Inc.,1991.
  • Linklater Kristin, Freeing the natural voice,New York and Hollywood,Drama Publishers, 1976.
  • Μάρσαλ Λόρνα, Το σώμα μιλά, (μτφρ. Αργυρώ Πιπίνη-Νίκη Προδρομίδου), Αθήνα, Κοάν, 2001
  • .
  • Όιντα Γιόσι,Μάρσαλ Λόρνα, Ο αόρατος ηθοποιός,(μτφ. Θοδωρής Τσαπακίδης-Μαριλίτα Λαμπροπούλου), Αθήνα, Κοάν, 2003.
  • Μουδατσάκις Τηλέμαχος, Η ορθοφωνία στο θέατρο και στην εκπαίδευση, Αθήνα, Εξάντας, 2000.
  • Παπακωνσταντίνου Νίκος, Αγωγή του Λόγου, Αθήνα, Κράτση Α.Σταύρου, 2014.
  • Rodenburg Patsy, The actor speacks, London-New York,, Methuen Drama, 1998
  • Τοματίς Αλφρέντ, Το αυτί και η φωνή, (μτφρ.Παγουλάτου Μαρία), Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα, 1999.
  • Βασίλιεφ Ανατόλι, Επτά ή οκτώ μαθήματα θεάτρου, (μετ.Δέσποινα Σαραφείδου), Αθήνα, ΚΟΑΝ, 2008
  • & Όιντα Γιόσι, Μάρσαλ Λόρνα, Ο αόρατος ηθοποιός, (μτφ. Θοδωρής Τσαπακίδης-Μαριλίτα Λαμπροπούλου), Αθήνα, Κοάν, 2003.
  • & Όιντα Γιόσι, Ο ακυβέρνητος ηθοποιός, (μτφ. Ελένη Παπαχριστοπούλου), Αθήνα, Κοάν, 2001.
  • & Pezin Patrick, Le livre des exercices à l’usage des acteurs, Saussan, L’Entretemps, 2002.
  • & Ρίτσαρντς Τόμας, Για τη δουλειά με τον Γκροτόφσκι πάνω στις σωματικές δράσεις,  (μτφ. Κωνσταντίνος Αν. Θέμελης), Αθήνα-Γιάννινα, Δωδώνη, 1998.
  • & Στανισλάφσκι Κονσταντίν, Πλάθοντας ένα ρόλο, (μτφ. Άγγελος Νίκας), Αθήνα, Γκόνης, 1977